IN LOC DE...

“Omul trebuie să aibă şi prieteni şi duşmani. Prietenii îl învaţă ce trebuie să facă, iar duşmanii îl obligă să facă ce trebuie” Nicolae Iorga

joi, 3 ianuarie 2013

Am mai pierdut inca un titan. Sergiu Nicolaescu a trecut in nemurire


Imi vine foarte greu sa scriu despre aceasta. Mai ales ca sunt un indragostit de film. Bag de seama ca anul acesta, impotriva dorintei noastre, a inceput trist. 



Din pacate, nu am putut sa-l cunosc personal pe Sergiu Nicolaescu dar in copilarie, in adolescenta, la maturitate si, chiar si acum, alaturi de tata, este eroul meu preferat. Cronologia filmelor sale s-a impletit oarecum cu cronologia vietii mele asa ca as putea spune, linistit, ca a creat filmele care-mi dadeau raspunsuri in anumite momente ale vietii. De aceea, azi dimineata cand am auzit stupida veste mi s-a strans inima. Era nascut in acelasi an si in aceeasi luna cu tatal meu, pe 13 aprilie 1930. Intre timp, tatal meu a plecat in 2006 iar acum, iata, am ramas fara eroi. Fizic. Pentru ca ei vor dainui in sufletul si memoria mea. 

Adio, Sergiu Nicolaescu!
Simion Suciu


Filmografia lui Sergiu Nicolaescu - regizor, actor de film, scenarist
şi producător de film - cuprinde peste 50 de lungmetraje, dintre care
cele mai cunoscute sunt "Atunci i-am condamnat pe toţi la moarte"
(1971), "Cu mâinile curate" (1972), "Osânda" (1976)...

Click pentru continuare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Ai un comentariu de făcut? Be my guest! Dar mai intai prezinta-te. Ca asa e la armata. Bati la usa, intri, te prezinti si raportezi.

Si trebuie să ştii că nu voi aproba apariţia acelor comentarii pe care eu le găsesc nelegate de subiectul postării, fără logică, fără argumente, emanaţie a vreunui talibanism, indiferent de tabără, cu invective, indiferent de destinatar şi, desigur, a celor care nu respectă regulile de bun-simţ, decenţă şi corectitudine ale unei comunicări dintre oaspete (tu) şi gazdă (eu)!
Administratorul blogului își rezervă dreptul de a șterge comentariile care nu respectă regula, postând mesaje de avertizare.