IN LOC DE...

“Omul trebuie să aibă şi prieteni şi duşmani. Prietenii îl învaţă ce trebuie să facă, iar duşmanii îl obligă să facă ce trebuie” Nicolae Iorga

vineri, 30 decembrie 2011

Scrisoare deschisă adresată presedintelui Asociaţiei Naţionale a Cadrelor Militare în Rezervă şi în Retragere

Cetatene Gl.(r) Mihai Iliescu
 
Iti scriu eu, colonelul(r) Ion Mierlici, pentru ca m-ai acuzat de atitudine suburbana necivilizata, la adresa "geniului tau militar" Oprea, ca am patat onoarea si demnitatea de militar, ca dovedesc o puternica influenta politica si ai mintit ca sunt fost membru al ANCMRR. Sunt membru activ cu Legitimatia nr. 31/29 din 02.06.2005 in cadrul Filialei Neamt, cu cotizatia platita la zi. Cum iti permiti sa-mi aduci astfel de invective. Ma cunosti?  Ai lucrat tu cu mine ? Stii ce fel de om si ofiter sunt eu ? Daca vrei sa afli date despre mine intereseaza-te la adevaratii generali ai Romaniei, Mircea Chelaru ,Mihail Popescu, Mircea Muresan, Nicolae Pastinica, Dumitru Cioflina, Vasile Apostol, Mihai Palaghia, Gheorghe Visteanu, Mihaila Bica si apoi sa te pronunti la adresa mea. Limbajul pe care eu l-am folosit la adresa tradatorului Oprea este prea decent pentru raul incomensurabil pe care l-a facut miilor de pensionari. Ai mintit ca m-am pensiont la cerere. Nu! Guvernantii  m-au trecut in rezerva desfiintandu-mi unitatea in aprilie 2005, neasigurandu-mi o functie corespunzatoare gradului meu militar in alta garnizoana. Nu eu mi-am stabilit contravaloarea platilor compensatorii si cuantumul pensiei, ci politicienii. Tu sa nu ai tupeul sa vorbesti, pentru ca dupa recalcularea marsava a pensiilor, a ta a fost foarte mult marita. Tu esti aservit ticalosilor de la Putere. Tu le aduci osanale si te umilesti (vezi generalul de carton Ontanu ). Ce ai facut concret pentru a ne apara drepturile celor care am fost furati de cei pe care ii venerezi ? Tu nu ai coloana vertebrala prosternandu-te in fata mincinosilor de la Putere, care au adus TARA in pragul colapsului si au infometat pe romani. Pacat de varsta ta! Eu nu fac altceva decat sa-mi apar drepturile castigate legal, onoarea si demnitatea de OM si OFITER in rezerva si voi lupta pana la moarte cu nemernicii care nu respecta Constutia si pe noi ca OAMENI si pensionari militari. Ti-am trimis un mail cu Scrisoarea deschisa si nu mi-ai raspuns. Apropo de Fratila. Este un mincinos si un obedient al lui Oprea . Pentru stiinta ta, a absolvit Facultatea Politica Militara si a fost secretar UTC pe Divizie si apoi pe Marina Militara, deci un activist de partid pana in maduva oaselor. Actuala sleahta de la putere nu mai are mult zile si toti vor da socoteala in 2012, inclusiv tu generale, pentru faradelegile comise. Atat am vrut sa-ti scriu. Iti doresc sanatate si ani multi ! Iti mai doresc ca viata ta sa nu fie dependenta de insulina si dializa de trei ori pe saptamana cum este a mea. Toata stima pentru profesionistul de exceptie Razvan Dumitrescu, pe care tu il denigrezi si il parasti la CNA. Rusine, generale .
 
Colonel(r) Ion Mierlici                                                              Piatra Neamt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Ai un comentariu de făcut? Be my guest! Dar mai intai prezinta-te. Ca asa e la armata. Bati la usa, intri, te prezinti si raportezi.

Si trebuie să ştii că nu voi aproba apariţia acelor comentarii pe care eu le găsesc nelegate de subiectul postării, fără logică, fără argumente, emanaţie a vreunui talibanism, indiferent de tabără, cu invective, indiferent de destinatar şi, desigur, a celor care nu respectă regulile de bun-simţ, decenţă şi corectitudine ale unei comunicări dintre oaspete (tu) şi gazdă (eu)!
Administratorul blogului își rezervă dreptul de a șterge comentariile care nu respectă regula, postând mesaje de avertizare.