IN LOC DE...

“Omul trebuie să aibă şi prieteni şi duşmani. Prietenii îl învaţă ce trebuie să facă, iar duşmanii îl obligă să facă ce trebuie” Nicolae Iorga

sâmbătă, 22 octombrie 2011

Viperele şi... CNR

De două zile s-au încheiat lucrările Consiliului Național al Reprezentanţilor... Nu m-am grăbit să scriu despre asta pentru că lucrul făcut în pripă nu este nici durabil nici eficient. Aşa că aştern acum câteva rânduri în ideea de a împărtăşi cu dumneavoastră impresiile după încheierea CNR de la Alba Iulia.
Aşteptată cu mult interes atât de prieteni cât şi de duşmani, CNR a demonstrat ceea ce era de demonstrat - sindicatul are la conducerea filialelor oameni cu scaun la cap, oameni pentru care contează faptele şi nu vorbele. La Alba am reuşit să descâlcesc multe nelămuriri, am cunoscut preşedinţii filialelor şi membrii CD - am cunoscut mulţi oameni pe care-i ştiam doar de pe net - i-am văzut în carne şi oase şi m-am bucurat că eram aidoma cum îmi imaginam să fie; la rândul meu, nădăjduiesc că n-am dezamăgit pe nimeni.
Discuţii au fost, şi contradictorii, destule. Până la urmă s-a găsit limbajul comun şi s-a făcut lumină. S-a dovedit, cu acte în regulă că "Hoţul stigă: uite hoţul!", fapt care, din punctul meu de vedere, era de aşteptat. S-au limpezit apele...
Am constatat cu amărăciune că tot veninul aruncat pe unele bloguri, pe grupurile de discuţii, pe mail, nu au fost altceva decât o încercare a unor indivizi de a destabiliza Sindicatul sau, de ce nu, de satisfacere a unor orgolii ilegitime. 
Până la urmă, liderii filialelor au ales calea cea dreaptă şi corectă, îndeplinind obiectivele CNR şi nu dezideratele altora, care, precum şarpele după ce a fost omorât, tot vor mai da o vreme din coadă...



Lt.col.r. Simion Suciu
Preşedintele Filialei 1 a SCMD Beiuş

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Ai un comentariu de făcut? Be my guest! Dar mai intai prezinta-te. Ca asa e la armata. Bati la usa, intri, te prezinti si raportezi.

Si trebuie să ştii că nu voi aproba apariţia acelor comentarii pe care eu le găsesc nelegate de subiectul postării, fără logică, fără argumente, emanaţie a vreunui talibanism, indiferent de tabără, cu invective, indiferent de destinatar şi, desigur, a celor care nu respectă regulile de bun-simţ, decenţă şi corectitudine ale unei comunicări dintre oaspete (tu) şi gazdă (eu)!
Administratorul blogului își rezervă dreptul de a șterge comentariile care nu respectă regula, postând mesaje de avertizare.