IN LOC DE...

“Omul trebuie să aibă şi prieteni şi duşmani. Prietenii îl învaţă ce trebuie să facă, iar duşmanii îl obligă să facă ce trebuie” Nicolae Iorga

CUM NE APĂRĂM PENSIILE?

AU INCEPUT SA SOSEASCA PRIMELE DECIZII DE REVIZUIRE. 


CE TREBUIE FACUT?

1. Contestarea deciziilor de revizuire emise începând 
DATA DE PE DECIZIA DE REVIZUIRE, nu de pe plic - pentru cei care
contestă atât legalitatea (temeiul juridic), cât și cuantumui pensiei - 

a) contestarea deciziilor de revizuire emise începând cu data de 24.03.2011 (DATA DE PE DECIZIA DE REVIZUIRE, nu de pe plic) - pentru cei care contestă atât legalitatea (temeiul juridic), cât și cuantumui pensiei - Click aici pe:MApNMAISRI, URMAȘI;

b) pentru cei care doresc -și păstreze statutul de militar/polițist/etc. - se contestă numai legalitatea (temeiul juridic) - Click aici pe: STATUT 


CE DOCUMENTE DEPUI LA FILIALĂ?

(1) Pentru rezolvarea litigiului în instanță (prima instanţă tribunalul, a doua curtea de apel), trebuie să depui la filiala la care ești înscris, următoarele documente, în plic format A4, în 3 exemplare fiecare document:

1.1. copie după contestaţia trimisă;
1.2. copie după confirmarea de primire a contestaţiei, în care să se vadă data şi semnătura reprezentantului comisiei de contestaţii;
1.3. copie după actul de identitate (copie alb-negru);
1.4. copie după decizia de revizuire a pensiei recalculate, cu anexele corespunzătoare;
1.5. copie după ultima decizie de recalculare a pensiei (*nu depun cei care nu au primit decizii de recalculare);
1.6. copie după ultimul talon al pensiei recalculate (*inclusiv cei care nu au primit decizii de recalculare);
1.7. copie după decizia veche de pensie;
1.8. copie după un talon de pensie cu cuantumul vechi al
pensiei;
1.9. copie după plicul în care ai primit Decizia de revizuire, pe care să se vadă ştampila poştei cu data de înmânare;
1.10 împuternicire, conform modelului aflat la filială (numai în situația în care nu există deja la filială).
Împuternicirea este obligatorie. Dosarul este preluat de avocat, numai dacă există imputernicirea inclusă în plic.
ATENŢIE: pe toate copiile se scrie: ,,Copie conformă cu originalul” şi urmează semnătura.

Plicul cu aceste documente se depune la filială în termen de 3 zile, de la primirea confirmării de primire sau data de înregistrare de la registratura ministerului (serviciului).
Dacă primești răspuns la contestație, depui la filială 3 copii după acest răspuns.
Dacă nu ai primit răspuns în termenul legal de 45 de zile, te prezinţi la filială pentru a comunica această situație.
Membrul de sindicat poartă cea mai mare răspundere pentru rezolvarea favorabilă a situaţiei sale.
DOCUMENTELE SE DEPUN LA  cpt.r.  VICTOR DAMIAN



Adresele de expediere a contestatiilor:

1 - Casa de Pensii Sectorială din cadrul MApN, Bucuresti-str. Drumul Taberei, nr. 7-9, Sector 6;
2 - Casa de Pensii Sectorială din cadrul MAI, Bucuresti-str. George Georgescu, nr.3, Sector 4;